Nemanja Jehlička

Srbi umeju da budu glasni, kako u veselju, tako i u priči. Buka je za nas bliskost i zabava. Pokušao sam da ilustrujem ovu buku kroz osnovne geometrijske oblike koji formiraju apstraktne ekvilajzere. Oblici formiraju i dva apstraktna lica: jedno nasmejano sa prednje strane, dok drugo viče i vidljivo je tek kada se boca okrene naopako.

Za mene buka predstavlja red u haosu, odnosno smisao u besmislu, baš kao krug koji preseca poravnate trouglove i izbacuje kompoziciju iz balansa na levoj strani boce. Buka je predstavljena i kao delikatan balans elemenata koji je na samo korak od rušenja, ali ipak uspeva da održi celinu na pozadini flašice. Ovaj balans je esencija buke i ono što je izdvaja od kakofonije. 

 

Petar Popović PIROS

Želeo sam da evociram pokret letećih bicikala u kontekstu tradicionalnog srpskog plesa, odnosno kola oko boce. Za mene kolo predstavlja plemenitu karakteristiku našeg podneblja koja oslikava bliskost i kolektivni duh našeg naroda, a verujem da je to dodatno naglašeno neraskidivom vezom dva bicikla. Verujem da truba bicikla dodatno daje živost ovoj metafori. Kruna kompozicije je sijalica kao simbol ideja i uspeha do kojih dolazimo zajedno.

Monika Lang

 

Za mene je jedna od najdominantnijih karakteristika ljudi iz Srbije snalažljivost - sposobnost da naprave nešto ni iz čega, uz pomoć štapa i kanapa. Upravo je ta snalažljivost zaslužna za uspeh mnogih mojih poznanika ovde. Znam puno njih koji su krenuli krenuli iz svoje kuhinje ili garaže i potpomognuti tim entuzijazmom karakterističnim za ove prostore uspeli da dođu do uspeha, baš kao što Coca-Cola ima misiju da osveži, probudi entizijazam i pokrene optimizam.

Floralni motivi su se nametnuli kao najbolja ilustracija ovog koncepta, jer biljke prkose svim uslovima i rastu i cvetaju na najneočekivanijim mestima, upravo kao i lokalna snalažljivost i optimizam.

Aleksandar Savić

Želeo sam da svojom flašicom dočaram kreativnost ljudi iz Srbije. Smatram da smo šampioni u kreativnim rešenjima! Ako uzmemo onu podelu mozga na levu hemisferu koja se foksuira na logičko i analitičko razmišljanje, ja sam želeo da dočaram proces one desne, zadužene za intuiciju, emocije i kreativnost jer sam ubeđen da nju mnogo češće koristimo.

Ilustracija predstavlja vizuelizaciju kreativnog razmišljanja koje nas sve krasi, prikazana kroz dinamični kontrast formi, boja i teksture. Želeo sam da ilustrujem šta se zapravo dešava u našim glava u trenutku kada dobijemo neku sjajnu ideju, kakvi se sve energični procesi odigravaju među našim moždanim ćelijama i na koji način ideje postaju žive. 

Vesna Pešić BECHA

 

Gostoljubivost je osobina koja je duboko utkana u srpsku tradiciju, što se najbolje vidi za trpezom. U mojoj kući, kada okupimo prijatelje za ručak, uvek je moralo biti Coca-Cole za stolom. Iz tog razloga je lično doživljavam kao jedan od simbola gostoljubivosti.

 

Zatim sam posegnula za drugim simbolima koji se nameću - ruke- pružene u znak pozdrava, zagrljaja, širom otvorene. Razigrane forme su tu da dočaraju naš duh otvorenosti, gostoprimstva i radosti sa kojom gostima želimo dobrodošlicu.

Ako zavrtite ovu flašicu, videćete pokret kojim se prelazi iz zagrljaja u rukovanje, simbol poziva da zavrtite priču i otvorite se za nove ljude.

Ema Ema Ema

Želela sam da moja flašica simbolizuje koliko volimo da se zabavljamo. Okružena sam ljudima kojima čak i najmanja sitnica može poslužiti kao povod za zabavu i druženje, što za mene postaje neiscrpni izbor pozitivne energije.

Elelementi prikazani na flašici predstavljaju različite ljude koji plešu sami ili u grupama, čime stvaraju jedinstvenu i sjajnu atmosferu. Kada uzmete ovu flašicu nadam se da ćete osetiti taj pozitivni stav da se svemu možemo radovati i deliti to osećanje sa sebi dragim ljudima.