SVAKOG DANA ŠIROM SVETA POPIJE SE 130 MILIONA FANTI

Fanta je drugi najstariji The Coca-Cola Company brend i drugi najveći brend izvan SAD.

1955

Predstavljena Fanta Orange

Globalni brend Fanta nastao je u Napulju, Italiji 1955. godine. Proizvodila ga je i prodavala Coca-Cola Export Corporation, a pravila od lokalnih voćnih sastojaka.

DIZAJNERSKA FLAŠICA

Poznati dizajner Rejmond Loui osmislio je između 25 i 30 predloga izgleda Fanta flašice i logotipa. Flašica oblog oblika sa Louijevim "twin-peak" logo dizajnom je konačno odabrana!

1960

FANTA STIŽE U AMERIKU

Linija Fanta proizvoda predstavljena je u Sjedinjenim Američkim Državama, nakon što je lansirana u nekim zemljama Latinske Amerike i Južne Afrike.

1969

TOLIKO DOBRA DA POŽELIŠ DA OŽEDNIŠ

Do 1969, Fanta sa ukusom pomorandže je postala najprodavaniji ukus na svetu.

1970-te

DRUGI UKUSI

1969. godine Fanta sa ukusom pomorandže bila je najprodavaniji ukus na svetu, i počinje da se pozicionira preko umetnosti kao živopisan brend razigranih boja.

FANTA STIŽE U RUSIJU

1979. godine Fanta je krenula da se prodaje u Sovjetskom Savezu, u skladu sa strategijom globalne ekspanzije.

1990-te

FANTA POSTAJE OMILJENI TINEJDŽERSKI BREND SA VIŠE UKUSA

Komuniciranjem Zabave i momenata igre sa prijateljima... onoga u čemu je Fanta najbolja.

2000-te

FANTA TE POZIVA NA IGRU

U periodu između 2000. i 2008. godine Fanta ulazi na teritoriju "Igre" i "Razgirane mašte" tinejdžera, pozivajući ih da budu kreativniji i spontaniji, i ne tako ozbiljni. "Fantanas" kampanja lansirana je u SAD.

STIL ANIMACIJE

Između 2008. i 2014. počinje novi pravac komunikacije za Fantu i pojavljuju se animirani likovi koji su se razvijali tokom godina.

2017

UVRNUTI FANTA IZGLED

Fanta je predstavila svoj novi izgled... Voćni, razigrani, intenzivni izgled za tebe i sve tinejdžere širom sveta.

Danas

FANTA JE NAJVEĆI "MULTIFLAVOR" BREND NA SVETU

Kako je dostupna na više od 190 tržišta, Fanta je postala najveći "multiflavor" brend na svetu.